mainly a naruto blog but i tend to hate on ss/nh and worship sns/uchiha/taka
  • Posts
  • Likes
  • Just go
  • Archive
nar-sas
homusubi

インテお疲れ様でした、ありがとうございました! | 雅 

Source: enton
4,743 notes
See shuigetsu-blog's whole Tumblr